Veelgestelde vragen

Komt u ergens niet uit?

In onze helpcenter worden de meest gestelde vragen doorgenomen.

 

Hieronder vind je de onderwerpen met de meest gestelde vragen.

Bestellen bij Cavetown is vrij eenvoudig.

Als eerst kijkt u welke artikelen u wilt bestellen. Dit kan via het productmenu of de zoekbalk . Op de productpagina kan u alle info over het artikel vinden. Mocht u iets anders willen weten kan u altijd bellen of mailen.

Als u een artikel heeft gevonden dat u wilt bestellen klikt u aan welk aantal u er wilt en klikt u op voeg toe aan winkelwagen.

Nu is het artikel in uw winkelwagen geplaatst.

Wilt u meer bestellen herhaald u bovenstaande stappen tot u alles heeft verzameld.

Als u wilt afrekenen klikt u op Winkelmand rechts bovenin de hoek. Hier kan u de bestelling controleren.

Vervolgens klikt u op doorgaan naar afrekenen. Hier kan u uw gegevens invullen waar de levering heen moet en waar we eventueel contact mee kunnen opnemen over de status van de levering.(controleer deze gegevens goed)

Vervolgens klikt u op welke betaalmethode u wilt gebruiken en dat u de algemene voorwaarden heeft gelezen en daarna op plaats bestelling.

Nu wordt u doorverwezen naar u betaalomgeving. Zodra dit akkoord is bevonden krijgt u bericht dat u bestelling geplaatst is en krijgt u een bevestigingsmail naar het opgegeven E-mailadres.

Nu komt de order bij ons binnen er gaan we het verzamelen. Wanneer het artikel wordt verzonden krijgt u hier ook bericht van.

Vervolgens kan u uw order volgen tot het/de artikel(en) geleverd is/zijn.

Mocht u nog vragen hebben kan u contact opnemen met onze klanten service.

Een nabestelling houdt in dat het product op dit moment niet leverbaar is maar voor jou apart wordt gehouden bij de volgende levering. Je krijgt bericht wanneer het product wordt verzonden.

Bij de artikelen staat vaak een levertijd gecommuniceerd. Deze kan soms afwijken ivm plotselinge hoge verkopen. Mocht u er zeker van willen zijn kan u even contact opnemen via klantenservice@cavetown.nl of even bellen met 085-0470391

Als je in de webshop rondkijkt vraag je jezelf vast af of iets in het echt te zien is. Bij de producten die wij in de showroom hebben staan hebben wij bij de afbeelding rechtsboven een labeltje toegevoegd met daarop (Te zien in onze showroom)

Een nabestelling houdt in dat het product op dit moment niet leverbaar is maar voor jou apart wordt gehouden bij de volgende levering. Je krijgt bericht wanneer het product wordt verzonden.

Bij de artikelen staat vaak een levertijd gecommuniceerd. Deze kan soms afwijken ivm plotselinge hoge verkopen. Mocht u er zeker van willen zijn kan u even contact opnemen via klantenservice@cavetown.nl of even bellen met 085-0470391

Als je in de webshop rondkijkt vraag je jezelf vast af of iets in het echt te zien is. Bij de producten die wij in de showroom hebben staan hebben wij bij de afbeelding rechtsboven een labeltje toegevoegd met daarop (Te zien in onze showroom)

Niet alle producten zitten al in elkaar als het wordt geleverd. Bij de producten die als bouwpakket geleverd worden staat dit aangegeven.

Als het product is beschadigd of heb je het verkeerde artikel ontvangen, nemen wij de retourkosten in rekening. Is het product simpelweg niet naar wens, dan ben je als klant zelf verantwoordelijk voor de eventuele retourkosten.

Kijk voor meer info op, https://cavetown.nl/retouren/

Aanmelden
Het kan helaas gebeuren dat een product niet helemaal is wat je in gedachte had. Het is mogelijk om je bestelling retour te sturen. Meld als eerst je retour aan door een mail te sturen naar klantenservice@cavetown.nl. Vermeld in de mail in ieder geval:
– je naam;
– ordernummer;
– product;
– reden van retour.

Retourneren
Je kunt het product vervolgens (op eigen kosten) retourneren naar het adres wat door ons zal worden gegeven.

Wij dienen de retour binnen 14 kalenderdagen te hebben ontvangen. De retourzending is altijd het risico van de verzender. Cavetown is niet aansprakelijk voor beschadigde of zoek geraakte retourzendingen. Bij ontvangst worden de geretourneerde producten gecontroleerd. Je krijgt een e-mailbevestiging wanneer wij jouw retour hebben ontvangen. Indien de producten op de juist wijze zijn geretourneerd zullen we het aankoopbedrag binnen 7 dagen terugstorten op jouw rekeningnummer.

Wij dienen de retour binnen 14 kalenderdagen te hebben ontvangen. De retourzending is altijd het risico van de verzender. CaveTown is niet aansprakelijk voor beschadigde of zoek geraakte retourzendingen. Bij ontvangst worden de geretourneerde producten gecontroleerd. Je krijgt een e-mailbevestiging wanneer wij jouw retour hebben ontvangen. Indien de producten op de juist wijze zijn geretourneerd zullen we het aankoopbedrag binnen 7 dagen terugstorten op jouw rekeningnummer.

Retourneringsvoorwaarden
Voor het retourneren gelden een aantal regels:
– Het artikel compleet is
– in de – voor zover redelijkerwijs mogelijk – orginele staat en fabrieksverpakking.
– Het product dient binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de bestelling retour gezonden te worden.
– De kosten van terugzending komen voor eigen rekening, behalve bij producten waarbij expliciet gratis retourneren is vermeld (bijvoorbeeld op groot aantal vloerkleden)
– Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan Cavetown. Het kenbaar maken dient de consument te doen per mail. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending. Cavetown mag de klant vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van haar reden(en) verplichten. Het herroepingsrecht is uitsluitend van toepassing op producten welke direct uit voorraad geleverd worden, maatwerk producten zoals specifieke barkrukken, eetkamerstoelen, tafels & fauteuils zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

De retourzending is altijd het risico van de verzender. CaveTown is niet aansprakelijk voor beschadigde of zoek geraakte retourzendingen. Bij ontvangst worden de geretourneerde producten gecontroleerd. Als de artikelen op de juiste wijze geretourneerd zijn wordt het door jou betaalde bedrag zo snel mogelijk teruggestort op je rekening.

Wil je graag de meubelen in een huiselijke sfeer zien? Dan heten wij je graag welkom in onze showroom! In de 700 m² gevulde showroom vind je een variatie aan industriële meubelen, zoals eetkamerstoelen, fauteuils, banken, lampen, tafels en vitrinekasten. Kom even langs om wooninspiratie op te doen bij onze sfeerhoekjes of vraag om interieuradvies aan één van onze medewerkers!

Adres

Montageweg 11
3433 NT Nieuwegein
Telefoon: 085 047 0391
Mailadres: klantenservice@cavetown.nl

Wil je weten of het gewenste artikel te bezichtigen is in de showroom, neem dan alvorens telefonisch of per mail contact met ons op!

Openingstijden

Maandag: 12:00-18:00
Dinsdag: 10:00-18:00
Woensdag 10:00-18:00
Donderdag 10:00-21:00
Vrijdag 10:00-18:00
Zaterdag 9:00-17:00
Zondag : gesloten *

*Laatste zondag van de maand open van 10:00 – 15:00

In de winkel hebben we veel producten staan dit zijn echter showroom modellen.

Sommige producten hebben we in het magazijn naast de winkel. Mocht u zeker willen zijn of dit artikel direct mee te nemen is uit voorraad kan u beter even informeren of dit kan.

Veel grote meubels worden vanuit onze andere magazijnen geleverd via transportbedrijven.

Onze openingstijden zijn.

Maandag: 12:00-18:00
Dinsdag: 10:00-18:00
Woensdag 10:00-18:00
Donderdag 10:00-21:00
Vrijdag 10:00-18:00
Zaterdag 9:00-17:00
Zondag : gesloten 

Openingstijden bij feestdagen.

Goede vrijdag:         open van 10:00 tot 18:00.

1e paasdag:                gesloten.

2e paasdag:               open van 10:00 tot 17:00.

Koningsdag:             gesloten.

Bevrijdingsdag:      open van 10:00 tot 21:00.

Hemelvaarsdag:     open van 10:00 tot 17:00.

1e pinksterdag:        gesloten.

2e pinksterdag:        open van 09:00 tot 15:00

1e kerstdag:               gesloten.

2e kerstdag:              gesloten.

Oudejaarsdag:         open van 9:00 tot 13:00.

 

Als je in de webshop rondkijkt vraag je jezelf vast af of iets in het echt te zien is. Bij de producten die wij in de showroom hebben staan hebben wij bij de afbeelding rechtsboven een labeltje toegevoegd met daarop (Te zien in onze showroom)

In onze showroom is niet contant te betalen.

Wil je graag iets in de showroom terugzien? Geef dit hier aan!

Mochten meer mensen het artikel in de showroom willen zien geven wij een seintje wanneer het artikel daadwerkelijk in de showroom staat.

Bij Cavetown kun je met de volgende betaalmogelijkheden 100% veilig afrekenen:

– iDEAL
– Billink achteraf betalen
– Creditcard
– In3 (in 3 termijnen betalen)
– SprayPay – gespreid betalen in 12, 18, 24 of 36 termijnen betalen
– PayPal
– eMeastro
– Bancontact / Mister Cash

Het kan voorkomen dat achterafbetalen niet lukt.

Via Afterpay,

Controleer Je gegevens en of je nog openstaande bestellingen hebt. Misschien is het totaalbedrag van je openstaande orders te hoog. Probeer in dit geval eerst een van je openstaande betaaloverzichten te voldoen. Als je een nog onbetaalde AfterPay rekening bij een incassobureau hebt kun je niet via AfterPay bestellen.

Een (te) hoog bedrag wordt niet altijd goedgekeurd door Afterpay. Jouw bestelgeschiedenis via achterafbetalen en de kosten van de geplaatste bestelling kunnen uitmaken of je wel of niet achteraf kunt betalen. Afterpay verleent je een krediet en dat moet wel goedgekeurd worden. Wij bij cavetown hebben hier geen inzage in.

Via Klarna,

De meest voorkomende oorzaak is een hele simpele: verkeerd ingevoerde adresgegevens of geboortedatum. Klarna heeft de juiste gegevens van jou nodig. Maak je een tikfout in je naam, adres, huisnummer,  postcode of woonplaats dan kan het zijn dat de order niet geaccepteerd wordt. Ook jouw telefoonnummer en je geboortedatum moeten kloppen. Daarnaast is een correct e-mail adres noodzakelijk. Je krijgt hier immers ook de betaalgegevens doorgemaild. Lukt een Klarna betaling niet? Check dan vooral eerst deze persoonlijke gegevens.

Een (te) hoog bedrag wordt niet altijd goedgekeurd door Klarna. Jouw bestelgeschiedenis via achterafbetalen en de kosten van de geplaatste bestelling kunnen uitmaken of je wel of niet achteraf kunt betalen. Klarna verleent je een krediet en dat moet wel goedgekeurd worden. Wij bij cavetown hebben hier geen inzage in.

Via payin3,

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een gegevenscontrole. Dat de betaling niet lukt kan verschillende redenen hebben. Payin3 legt je dit graag uit via de telefoon, via WhatsApp of per e-mail. Wij bij cavetown hebben hier geen inzage in.

In de showroom kan je niet contant betalen.

Als je een bestelling hebt geplaatst maar later besluit dat je hem toch wilt annuleren is dat geen probleem! Laat het ons even weten door een mailtje te sturen naar: klantenservice@cavetown.nl. Dan zullen wij dit zo snel mogelijk oppakken en het bedrag naar je terugstorten.

Mocht het artikel al verzonden zijn kan u het artikel retour sturen. Zie https://cavetown.nl/retouren/

Dit kan inderdaad voorkomen. De reden is dat sommige grote pakketten los van elkaar verzonden worden omdat het anders erg lompe pakketten worden en zo sneller beschadigd kunnen worden. Ook wordt er soms vanuit verschillende magazijnen verzonden.

De rest van je bestelling zal ongetwijfeld nog geleverd worden!

Bij de artikelen staat vaak een levertijd gecommuniceerd. Deze kan soms afwijken ivm plotselinge hoge verkopen. Ook kan het zijn dat uw order als nabestelling geplaatst is. Mocht u er zeker van willen zijn kan u even contact opnemen via klantenservice@cavetown.nl of even bellen.

Mocht u besteld hebben krijgt u zodra de order verzonden wordt een track and trace Via de E-mail. Deze mail kan soms bij de spam/ongewenst terecht komen.

Bij grote meubels neemt het transportbedrijf vooraf contact op wanneer ze langs komen. Dit kan via de mail of telefonisch.

Bij de artikelen staat vaak een levertijd gecommuniceerd. Deze kan soms afwijken ivm plotselinge hoge verkopen. Ook kan het zijn dat uw order als nabestelling geplaatst is. Mocht u er zeker van willen zijn kan u even contact opnemen via klantenservice@cavetown.nl of even bellen.

Als producten vertragen krijg je hier geen bericht van en moet je zelf naar informeren.

Mocht u besteld hebben krijgt u zodra de order verzonden wordt een track and trace Via de E-mail. Deze mail kan soms bij de spam/ongewenst terecht komen.

Bij grote meubels neemt het transportbedrijf vooraf contact op wanneer ze langs komen. Dit kan via de mail of telefonisch.

Als je een bestelling plaatst gaan we zo snel mogelijk aan de gang om de order te verwerken. Soms kan het voorkomen dat een product onverwachts een langere levertijd heeft. In dat geval ontvang je een E-mail met de vraag of je hierop wil wachten of dat de bestelling moet worden geannuleerd.(deze kan in de spam/ongewenste mail staan)

Als de order gewoon op voorraad is gaan wij de order verwerken en ontvang je een track and trace code via de mail. (deze kan in de spam/ongewenste mail staan)

Ondanks dat we levertijden communiceren kunnen deze altijd verschuiven door onverwachte gebeurtenissen deze wijzigingen weten wij nooit vooraf en worden niet gecommuniceerd. Ook na de nieuwe indicaties kunnen ook deze weer vertragen. Dit komt voornamelijk omdat er wereldwijd problemen kunnen voorkomen van productie tot verscheping en aanlevering van grondstoffen.

 

Op alle artikelen geld een jaar winkelgarantie.

Ook heeft u altijd 14 dagen bedenktijd of u een artikel wilt houden of niet.

Mocht een artikel niet heel of beschadigt zijn aangekomen heeft u 14 dagen de tijd om dit kenbaar te maken. Dit kan via een E-mail met foto’s van het probleem naar klantenservice@cavetown.nl.

Na ontvangst van de E-mail pakt onze klantenservice het op en handelt het verder af.

 

Ondanks dat het niet leuk is kan het wel eens voorkomen dat er een artikel beschadigd geleverd wordt.

In dat geval staat ons team garant dat we dit gaan oplossen.

Kijk even op de productpagina of de schade geen onderdeel is van de industriële look dit staat altijd gecommuniceerd.

Mocht dit niet het geval zijn kan u een E-mail sturen met foto’s van het probleem naar onderstaand E-mailadres.

Klantenservice@cavetown.nl

Naar de hand van de foto’s gaan we kijken hoe we het probleem het best kunnen oplossen. 

Contact

Mocht je vraag er niet tussen staan kan je ons ook direct mailen. Vul onderstaande contactformulier in en we zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. In verband met de huidige situatie, kan het zijn dat je ons minder snel te pakken krijgt. We raden je aan om ons een mail te sturen of onze pagina met de veelgestelde vragen te bezoeken. 

De openingstijden van onze klantenservice  zijn:

Telefoon: 085-0470391

Maandag: 10:00 -17:00
Dinsdag: 10:00 -17:00
Woensdag: 10:00 -17:00
Donderdag: 10:00 – 17:00
Vrijdag: 10:00-17:00
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

Showroom bezichtigen? Op afspraak

Wil je graag de meubelen in een huiselijke sfeer zien? Dan heten wij je graag welkom in onze showroom! In de 700 m² gevulde showroom vind je een variatie aan industriële meubelen, zoals eetkamerstoelen, fauteuils, banken, lampen, tafels en vitrinekasten. Kom even langs om wooninspiratie op te doen bij onze sfeerhoekjes of vraag om interieuradvies aan één van onze medewerkers! Maak hier een showroom afspraak en bekijk de openingstijden  & adres. 

Openingstijden

Maandag: 12:00-18:00
Dinsdag: 10:00-18:00
Woensdag 10:00-18:00
Donderdag 10:00-21:00
Vrijdag 10:00-18:00
Zaterdag 9:00-17:00
Zondag : gesloten *

*Laatste zondag van de maand open van 10:00 – 15:00

Adres

Montageweg 11
3433 NT Nieuwegein
Telefoon: 085 047 0391
Mailadres: klantenservice@cavetown.nl

Onze openingstijden zijn.

Maandag: 12:00-18:00
Dinsdag: 10:00-18:00
Woensdag 10:00-18:00
Donderdag 10:00-21:00
Vrijdag 10:00-18:00
Zaterdag 9:00-17:00
Zondag : gesloten *

*Laatste zondag van de maand open van 10:00 – 15:00

Eerste en tweede kerstdag gesloten
Nieuwjaarsdag gesloten

Informeer eventueel bij andere feestdagen naar de aanpaste tijden.

Zit je midden in een verhuizing of heb je nog geen plek voor je bestelling? Zou je jou bestelling liever op een andere datum willen ontvangen? Laat het ons weten in de bestelnotities, zo kunnen wij er rekening mee houden en ons best doen om je bestelling te leveren op de door jou gekozen datum. Echter kunnen wij niet altijd precies uitleveren omdat dit via diverse pakketdiensten vertraging kan oplopen. In dat geval raden wij aan rekening te houden met als het de eerste dag niet geleverd is het ook de dag daarna kan komen.

Op dit moment worden onze artikelen alleen verzonden binnen Nederland en naar België.

Als je in een flat woont en je hebt een groot product zoals een wandkast besteld, word deze in huis bezorgd mits er een lift aanwezig is. Dit heeft ermee te maken dat sommige kasten uit ons assortiment boven de 100kg wegen en dus erg lastig via een trap omhoog getild kunnen worden. Meet vooraf wel even of het artikel in de lift past.

Ja wij bezorgen naar de Waddeneilanden!

Echter moet de klant wel voor grote pakketten (denk aan wandkasten, tv meubels, dressoirs) eerst via de klantenservice informeren naar de mogelijkheden, dit kan je doen via onze live chat of stuur een mailtje naar klantenservice@cavetown.nl

Voor kleinere producten is dit niet nodig.

Dit kan door onderaan de in te vullen gegevens te klikken op het vakje (verzenden naar een ander adres?)

Als u dit doet kan u de gegevens vervolgens invullen waar de bestelling naar toe moet.

Als u een account wilt aanmaken kan dat vanuit uw winkelwagentje of onderaan de pagina bij mijn account.

Het enige wat u hoeft in te vullen zijn de E-mail adres een een wachtwoord aanmaken. de rest van uw gegevens kan u later invullen. (om te bestellen zijn de rest van uw gegevens nodig)

Bent u uw wachtwoord vergeten?

Klik dan op wachtwoord vergeten onder de inlog vakken.

Dan komt het volgende in beeld,

Wachtwoord vergeten? Voer je gebruikersnaam of e-mailadres in. Je ontvangt een link via e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.